
Béčko týdne : Work Hard
U příležitosti jubilejního pokračování naší DM B-Sides party se v tomto seriálu zastavíme u 10 zásadních béček Depeche Mode. V prvním díle se podíváme na oblíbenou klasiku Work Hard...
Work Hard vyšla jako B-strana singlu Everything Counts, a je dokonalým příkladem industriálního období Depeche Mode. Jejich producent Gareth Jones si tehdy pořídil přenosný rekordér na baterie Stellavox, se kterým chodili po ulicích, továrních čtvrtích a staveništích v Londýně, kde nahrávali "zvuky ulice", a poté je používali v hudebním kontextu v písních. "Profesionální walkmany jsou pro samplování skvělé," prohlašoval Martin, "Gareth má vždy svůj u sebe když je venku. Ve vlacích… doma, kdekoliv. Jsou dobré, protože zachytí velmi nečistý zvuk, který může být často opravdu zajímavý. Ale pokud chceme čistý zvuk, pak vezmeme věc, řekněme kus lešení, do studia a mikrofonem nahrajeme v řádných podmínkách a získáme to čistě."
Je to jedna z několika málo písní, které se pro Depeche Mode tvořil Alan Wilder i jako autor. On sám jí označuje jako "jeden z pokusů o společné psaní s Martinem Gorem", a v kreditech na singlu jsou rovněž psaní oba.
Také se o této písni traduje, že figurovala na setlistech několika koncertů Construction Tour jako třetí přídavek, na který však nikdy nedošlo. Vzniklo to tím, že mezi archiváliemi a dokumenty z dob Construction Tour, které před časem Alan Wilder dával do aukce, se objevily i tyto setlisty (viz obrázek). Pozorné oko najde mezi uvažovanými přídavky právě Work Hard.
V bootlegu z Glasgow těsně před Boys Say Go zazní cosi, co připomíná začátek Work Hard. Posuďte sami - zde je audio, čas je tam nastavený : https://youtu.be/Gau1PkT91Zs?t=4450
Seznam dílů seriálu: Béčko týdne
-sin-
Béčko týdne : Work Hard
U příležitosti jubilejního pokračování naší DM B-Sides party se v tomto seriálu zastavíme u 10 zásadních béček Depeche Mode. V prvním díle se podíváme na oblíbenou klasiku Work Hard...
Work Hard vyšla jako B-strana singlu Everything Counts, a je dokonalým příkladem industriálního období Depeche Mode. Jejich producent Gareth Jones si tehdy pořídil přenosný rekordér na baterie Stellavox, se kterým chodili po ulicích, továrních čtvrtích a staveništích v Londýně, kde nahrávali "zvuky ulice", a poté je používali v hudebním kontextu v písních. "Profesionální walkmany jsou pro samplování skvělé," prohlašoval Martin, "Gareth má vždy svůj u sebe když je venku. Ve vlacích… doma, kdekoliv. Jsou dobré, protože zachytí velmi nečistý zvuk, který může být často opravdu zajímavý. Ale pokud chceme čistý zvuk, pak vezmeme věc, řekněme kus lešení, do studia a mikrofonem nahrajeme v řádných podmínkách a získáme to čistě." Je to jedna z několika málo písní, které se pro Depeche Mode tvořil Alan Wilder i jako autor. On sám jí označuje jako "jeden z pokusů o společné psaní s Martinem Gorem", a v kreditech na singlu jsou rovněž psaní oba. Také se o této písni traduje, že figurovala na setlistech několika koncertů Construction Tour jako třetí přídavek, na který však nikdy nedošlo. Vzniklo to tím, že mezi archiváliemi a dokumenty z dob Construction Tour, které před časem Alan Wilder dával do aukce, se objevily i tyto setlisty (viz obrázek). Pozorné oko najde mezi uvažovanými přídavky právě Work Hard. V bootlegu z Glasgow těsně před Boys Say Go zazní cosi, co připomíná začátek Work Hard. Posuďte sami - zde je audio, čas je tam nastavený : https://youtu.be/Gau1PkT91Zs?t=4450 ![]() Seznam dílů seriálu: Béčko týdne -sin- |