Depeche Mode ve studiu (Aktualizace 14.09.)


Zdroj HOME : Depeche Mode počátkem května nastoupili do studia v Santa Barbaře. V pondělí (5.5.) absolvovali první nahrávací session nového alba. Konec studiových prací je přibližně plánovaný na podzim, a zbývající měsíce pravděpodobně padnou na mixování a mastering. Vydání alba by podle dosavadních informací mělo přijít zkraje roku 2009.



Tento článek bude sledovat aktualizace, tak jak se budou postupně objevovat na serveru HOME, či v jiných médiích. Nejnovější jsou nahoře.



14.09.2008

Tisková konference Depeche Mode je již oficiálně potvrzena - platí datum 6.října, a odehraje se na Olympijském stadioně v Berlíně.

09.09.2008

Právě dnes nastoupili Depeche Mode opět do studia k třetí nahrávací session. Práce na albu by (včetně finálního mixování atd.) se měly protáhnout až do konce roku. A ještě poznámka : zvuky bicích na albu budou z ruky osvědčeného bubeníka DM : Christiana Eignera.

05.09.2008

HOME informuje, že datum "velkých oznámení" (tedy především datumů koncertů na tiskové konferenci) bude 6.řijna 2008. Další zpráva je, že datum vydání alba se možná posune spíš na dobu těsně před začátkem turné - tedy duben/květen 2009.

01.09.2008

Anton Corbijn se objevil 29.08.2008 na fotografické výstavě v italské Alessandrii (Krátké video. ). Při rozhovoru s fanoušky prozradil, že právě pracuje na obálce nového alba Depeche Mode, jenž je inspirovaná několika písněmi z této desky. Pravděpodobně bude spolupracovat s kapelou i pří přípravě turné, ale vše je zatím v jednání. Zdroj : freeangel.it


20.08.2008

Několik zdrojů nezávisle na sobě podává informaci o tiskové konferenci, respektive oficiálním oznámení dat koncertů, které by mělo proběhnout v říjnu 2008.


07.08.2008

Musicserver potvrzuje informaci o datu vydání prvního singlu - měli bychom se dočkat již v první polovině ledna. Novinkou v táboře DM je, že opouštějí vydavatelství Warner, u kterého vydávali své nosiče v USA. Na evropský trh to samozřejmě nemá vliv. Odkaz na celý článek.


01.08.2008

Právě dnes ukončují Depeche Mode svou nahrávací etapu v New Yorku. Je čas na další oddechovou pauzu. Krátkou dokumentaci jejich newyorského života najdete v článku Střípky z New Yorku.


29.07.2008

Na včerejší 83.výroční konferenci IAAM (což je volně řečeno mezinárodní sdružení manažerů velkých akcí či koncertů) byla potvrzena řada koncertních turné různých kapel. Mezi jinými je zmíněno i turné Depeche Mode v "blízké budoucnosti". Žádná data zatím nepadla, ale logicky se dá předpokládat, že to bude nejspíš příští rok po vydání desky. Informoval o tom web billboard.com.


11.07.2008

Objevuje se info, že Depeche Mode jsou od středy (9.7.) opět ve studiu, tentokrát v New Yorku, kde pokračují v natáčení. Ben Hillier ve své online biografii uveřejňuje nový řádek : "Produkování nového alba Depeche Mode". Současně s Benem potvrzuje účast ve studiu i zvukový inženýr Ferg Peterkin.


08.06.2008

Další nahrávání by mělo následovat po 4 týdenní přestávce, kterou si kapela bere po skončení první session. Takže tedy již za tři týdny. Podle slov některých "zasvěcených", první session byla poměrně produktivní, a to co zatím bylo k slyšení je naplnilo nadšením - údajně byli velmi potěšeni.


30.05.2008

Tento víkend Depeche Mode zakončují první session, a bude následovat krátká přestávka. Ve čtvrtek 29.5. se Dave, Martin a Ben Hillier šli odreagovat na koncert The Cure, kteří právě v Santa Barbaře vystupovali. Martin v neděli 1.6. odehraje další z řady jeho charitativních DJ setů ve svém oblíbeném Old King Road Pubu.


25.05.2008

Kurt Uenala, známý spíše pod přezdívkou Kap10kurt poskytuje rozhovor pro server I Heart Comix, kde se kromě svých aktivit zmiňuje i o jeho dřívějších pracích pro Davida Gahana a Depeche Mode, a krátce zmiňuje svůj podíl na chystaném novém albu video rozhovoru zde.


20.05.2008

Délka první nahrávací session bude cca 4 týdny - konec této úvodní části nahrávání by tedy měl být první týden v červnu.


17.05.2008

Předpokládaný termín vydání alba je okolo února-března 2009. První singl by měl vyjít (jak je zvykem) zhruba měsíc před albem - tedy leden až únor.

Tvůrčí tým :

Producent: Ben Hillier

Luke Smith (programming)
Ferg Peterkin (engineer)
Christian Eigner (před-produkce Dave)
Andrew Phillpott (před-produkce Dave)
Kurt Uenala alias Kap10Kurt (před-produkce Dave)
Sie Medway-Smith (před-produkce Martin)



Info z médií:

musicserver.cz
supermusic.sk



-sin-


    Zpět na hlavní stránku



     


Komentáře (nové dole):


ufodm :

7. května 2008, 13:26     

To som velmi rad. Uz sa velmi tesim na novy album:)


Revelator :

7. května 2008, 14:47     

Snad to nebude zas jen nějaký ten ''blaf'',a dočkáme se ještě letos na podzim…


sinus :

7. května 2008, 16:11     

Tu informaci nahodil jeden z adminů Home na jejich fóru, který má velmi dobré informační zdroje z blízkosti kapely – pochybuju že by si dovolil vypustit ven něco o čem si není stoprocentně jistý. Podle dosavadního vývoje to nevypadá že vyjde album na podzim – spíš zkraje roku 2009…Ale co my víme, může se stát že jim nahrávání půjde velmi rychle a třeba by to mohli stihnout – ale to je čirá spekulace…Já osobně v to moc nedoufám…


trevor20 :

8. května 2008, 11:36     

tak to je mazeeeec,takže ted bych nejraději zapadl do hyber spánku nebo bych se nechal zmrazit a nechal bych se probudit,až by album bylo na netu :))


Revelator :

9. května 2008, 20:46     

No,hlavně,že vůbec bude,však ono to uteče…máme se jistě nač těšit ;o))


Nikki.130 :

9. května 2008, 21:54     

O tom nepochybuju ;O))


sinus :

10. května 2008, 16:20     

Santa Barbara – 9.5.2008


deepspace101 :

10. května 2008, 20:56     

Takhle to DM sluší nejvíc – všichni tři společně vedle sebe a s úsměvem na rtech :-)


Violator_1990 :

11. května 2008, 20:03     

tak to abych vyvěsil prapory a vyhlásil státní svátek….:-)…jak bylo posledních pár týdnů „tiho“ začínal sjme mít strach že to celé byla kachna….


fan4dm :

12. května 2008, 02:42     

9.5.? Tak to jestli se nepletu zrovna možná slavili Daveovy narozeniny. :o)
Kdo by to byl řekl, že už mu je 46, co?


soulonfire :

12. května 2008, 10:23     

no vypadá super, vlastně všichni…(chlapi jsou prostě v tomhle proti nám ženským ve výhodě)jsem zvědavá, jestli budou taky nějaká videa z nahrávání ve studiu :)


wifi :

12. května 2008, 10:32     

kluci nám dělají jen radost!


Denisa :

12. května 2008, 13:40     

Ááááááááá…...!!!!!!
Zdá se mi že Martin trochu zhubnul:-)
A ta sličná dáma vedle, to je asi fanynka, díky níž máme tu aktuální fotku, co?:-)


sinus :

12. května 2008, 13:45     

Ano, přesně tak Deniso, zdá se že je zastihla při cestě na oběd (jinak pevně věřím že celý den pilně nahrávali, a tu půlhodinu si nadělali!) ;)


Romana J. :

12. května 2008, 14:55     

To jsem teda zvědavá, co z nich vyleze. Chtělo by to zase nějakej pořádnej nářez, poslední deska byla skvělá. Hlavně už chci nějaký turné.


sinus :

12. května 2008, 15:16     

Zde je zápis z blogu oné fanynky, je tam ještě jedna další fotka…:

http://blogco­te.blogspot.com/…d-today.html


fan4dm :

12. května 2008, 16:37     

Mazec :o) Rozdejchala to asi v pohodě, ale musel to být docela šok. :o) Jen tak jít po ulici kolem nějaký zahrádky a tam potkat pěkně pohromadě Davea, Marta a Fletche. :o)


dmf :

12. května 2008, 17:00     

http://www.de­pechemode.cz/…-ve-studiu1/

Z blogu fanynky, která zveřejnila fotky Depeche Mode ze Santa Barbary z 9.5.08

“Náhodně sem dnes setkala s mou oblíbenou skupinou Depeche Mode, jaká je pravděpodobnost, že se to může stát?

Greg a já, jsme si udělali menší dovolenou v Santa Barbaře (kde jsme se vzali) abychom zde oslavili naše 5. výročí a já sem zažila báječné překvapení…

Měla sem dnes ten nejvíce surrealistický zážitek. Šli jsme ulicí spolu s Gregem a slyšeli jsme někoho hlasitě mluvit s anglickým přízvukem. Rozhlédla sem se a viděla sem chlápka vypadajícího jako německý turista a nic mi nedocházelo. Potom sem uviděla muže s důvěrně známými blond kudrlinkami. Najednou mi to doklaplo. To je Fletch a Martin z Depeche Mode. Zeptala sem se zda-li si je mohu vyfotit, byli neuvěřitelně milí. Potom přišel Dave. Byla sem v šoku. Greg mne vyfotil společně se všemi třemi, oni se pořád usmívali, vzácní milí lidé. Cítila sem se příjemně, úplně sem si chtěla sednout a dát si s nimi oběd. Potom mi došlo, že jsem pro ně naprosto cizí člověk a nechala sem je na pokoji.

Vždy jsem se s nimi chtěla střetnout, ale měla sem obavy, že budou ve špatné náladě nebo, že řeknu něco špatně. Byla to naprostá náhoda, že jsem se s nimi střetla. Ještě teď jsem z toho úplně mimo.

Jaká je šance, že budou všichni tři na jednom místě ve stejný čas? Dave řekl, že pracují. Doufám, že brzy vydají něco nového. Budu netrpělivě čekat.

DEPECHE MODE RULES!!!!!!”


sinus :

12. května 2008, 17:04     

A jak jsou hoši opálení…No jo, Kalifornie…


Nikki.130 :

12. května 2008, 18:35     

To jo. ;O)) Hlavně Martin.Ale sluší jim to ;)Celkově na svůj věk vypadaj výborně!


Denisa :

13. května 2008, 12:36     

No jo, Martin Kaliforňan:-)
Dík za odkaz na blog, je to super!!!


Revelator :

13. května 2008, 15:34     

Hmm,hoši vypadaj pěkně…jak oni to dělaj,nechápu!Jsou to kluci ve formě ;))


trevor20 :

14. května 2008, 01:25     

ty jo,vemte si to,až bude album na světě,že by přišla nová depechemanie???vě­řím tomu,že pokud tam bude zase hit typu precius,tak že se na to chytnou nááácíí mladoši a bude nás zas o něco víc..


sinus :

14. května 2008, 10:34     

to trevor20 : depechemánie asi určitě nehrozí…aspon ne v tom smyslu v jakém byla v 90.letech. Ale říkejme tomu „zvýšený zájem veřejnosti o DM“. A ten po roce 2005 skutečně docela je.


little girl :

14. května 2008, 10:54     

no jasně, i kdyby to určilo nový hudební směr několika mlaďounkým lidem a probudí nadšení, tak stejně někdo ze staré školy prohlásí blábol typu „nojo, to v 90tých..“ tohle jednak ubijí a jednak je to blbost..oni i samotní členové skupiny jsou už přece dávno někde jinde než byli v 90. letech


sinus :

14. května 2008, 10:59     

little_girl : no jo, to je pravda, s tímto jsem se potýkal už v roce 2001 při Exciteru, když jsem ten „nový zájemce“ byl já. Tak díky za rýpnutí, už se klidním :). Takže mládeži, hurá na srazy :).


O´Bama :

14. května 2008, 11:38     

Ja DM posloucham nekdy od roku 1988. Tehdy to byla nepredstavitelna manie – spousta totalne oddanych fanousku vs. spousta zarytych odpurcu (metalisti):-). Rekl bych, ze to skoncilo nekdy v letech 92–93. Dnes uz je to jine, tech fanatickych fanousku uz zdaleka neni tolik, ale odpurci taky vymizeli. DM se presunuli z roviny kontroverzni do roviny vseobecne respektovane kapely. A to je asi dobre.


sinus :

14. května 2008, 11:49     

Myslím že všeobecně doba hudebních kultů už je dávno pryč…Je to takové uvolněnější, ve všem – hranice mezi hudebními škatulkami nejsou tolik ostré – což osobně beru jako fajn. Sice se dost šikovných manažerů z oděvního průmyslu ve spojení s pár produkty průmyslu hudebního snaží vyvolat mezi dětmi jakousi „mánii“ ve stylech gothic (popřípadě emo), ale to už je trochu jiná pohádka.:)


O´Bama :

14. května 2008, 12:01     

Vzhledem ke svemu veku nejake soupereni mezi hudebnimi skatulkami nebo nejakymi subkulturami uz nevnimam, ale odhaduju, ze dnesni teenageri prece jenom maji tendence se identifikovat s urcitou subkulturou a vymezovat se vuci jine (napr. hip hop vs. emo, apod.). Timhle si projde asi kazda generace, myslim, ze je to prirozene.


Denisa :

14. května 2008, 12:05     

Pravda pravda, myslím že dneska už je společnost moc přesycená a ke všemu má moc snadnej přístup na to, aby mohla vzniknout nějaká spontánní mánie (ne uměle živená) jako v minulym století.
Taky děkuju little girl za poznámku, já jsem přišla až po tom roce 2005:-) Ale až se po novym albu přihrnou další fanoušci-začátečníci, budu už si moct hrát na starou zkušenou fanynku;-D


Denisa :

14. května 2008, 12:09     

O´Bama: To jo, ale neni to už skutečná mánie, která by byla ojedinělym fenoménem. Zdá se mi, že dneska skoro každej má potřebu se nějak identifikovat, bejt zajímavej, a těch subkultur je spousta, až už člověk ztrácí přehled. To v dobách depechemánie asi nehrozilo, že by se člověk mezi depešákama a metalistama nevyznal:-)


O´Bama :

14. května 2008, 12:19     

Denisa: nevim, tohle az tak nesleduju (nejsem stredoskolak), ale je fakt, ze pred 20ti lety byl vyber subkultur dost omezeny. Clovek mohl byt depesak nebo metalista, pripadne tez pankac, vekslak nebo slusnak :-). Dnes je to asi pestrejsi, skatulek na vyber je asi vic, ale princip je stejny:-)

Kazdopadne neverim tomu, ze by DM jeste nekdy mohli vyrazne zabodovat mezi teenagery, jejich soucasna hudba a image uz na to asi neni dostatecne vyhranena…


little girl :

14. května 2008, 12:31     

Tak před 20ti lety byla úplně jiná situace a přísný režim, to bylo pro vznik kultu ideální, dnes si může dělat každý (skoro) co chce, tak není nutné vytvářet nějaký „odboj zevnitř“ – není vlastně proti čemu :)


O´Bama :

14. května 2008, 12:45     

Depesaci ani metalisti nemeli nic spolecneho s bojem proti rezimu. Byl to spis unik – a lidi vzdycky meli a vzdycky budou mit urcitou potrebu uniku. Ostatne pokud nekdo chce proti necemu bojovat, tak si nepritele vzdycky najde: prislusnosti k urcite subkulture muze dat najevo napr. svuj odpor ke komerci, konzumni spolecnosti, netoleranci, apod. Podle me je to proste v principu porad totez:-)


sinus :

14. května 2008, 12:50     

Ještě jsme zapoměli na punk – ten taky není mrtvý :). Mimochodem – malé srovnání :
.

Fanoušek undergroundu z roku 88 : „Jó, tenkrát jsem si Duhou obarvil bílou košili načerno, nacvakal jsem na ní cvočky a vystříhal jsem si hlavu, a vyhodili mě za to ze školy…“

.

Fanoušek undergroundu z roku 2008 : "Řek jsem našim at mi koupí tyhle stylový boty za 5000,– , a nějaký pořádný hadry z Metal/Gothic/E­mo/Hip-Hop shopu (nehodící se škrtněte), a ted jsem ve škole nejvíc cool underground.

.
cítíte rozdíl?


O´Bama :

14. května 2008, 12:51     

btw s tim, ze tu pred 20ti lety byl dost prisny rezim je to trochu pritazene za vlasy. Co si vzpominam, tak tehdy uz vsichni na vsechno kaslali, uz i ti komunisti vedeli, ze rezim neodvratne smeruje do kytek. Na nejake vyraznejsi potlacovani kultury uz tehdy nemeli silu. Sice napr. obcas zakazovali poustet skladbu Rachel, ale jinak Ocean fungoval bez nejakych vyraznejsich problemu. Byla to takova zvlastni doba.


O´Bama :

14. května 2008, 12:56     

Sinus: to, jestli si nekdo vyrabel prislusne obleceni sam anebo si ho dnes kupuje je celkem nepodstatne. Dulezite je, ze ani v jednom pripade se nejednalo o vyraz nejakeho svobodneho ducha (coz je imho podstata undergroundu), spise to byla snaha o dosazeni urcite uniformity.
Tehdy platilo: jsem depesak, tak musim mit cernou kosili a musim byt ostrihany na jezka.
Dnes plati: jsem hiphoper, tak musim mit obleceni o 3 cisla vetsi.

Ostatne kdyby to tehdy bylo mozne, tak by si ti depesaci to obleceni urcite taky spise kupovali nez podomacku vyrabeli.


sinus :

14. května 2008, 13:04     

O'Bama > rozumím, je to asi prostě o momentální době a o momentálních možnostech…


O´Bama :

14. května 2008, 13:22     

Sinus: urcite. Princip techhle teenage komunit nebo kultu je stejny. Casem se meni pouze jejich obal. Teenageri jsou nevyzrale osobnosti, maji tedy potrebu se s necim identifikovat, hledaji jakysi zachytny bod pro dalsi budovani sve identity. Tohle pravidlo proste funguje a fungovat bude. ¨
Kazdopadne po dosazeni zletilosti uz jsou tyhle subkulturni skatulky prilis tesne, tak je lidi opousteji. U DM se tohle imho projevuje tak, ze jejich hudba se stale libi velkemu mnozstvi lidi (protoze proste je velmi kvalitni a nadcasova), ale tito lide jsou uz ve veku (a na takove ososbnostni urovni), kdy nemaji potrebu identifikovat se s nejakym kultem.

U metalistu je to jinak: spousta z nich je tomu kultu oddana, i kdyz jsou uz davno ve strednim veku. Rekl bych, ze to o necem vypovida…:-)


sinus :

14. května 2008, 13:42     

Já myslím že láska k muzice kvete v každém věku… Jen s tím rozdílem že pro starší už to není otázka „života a smrti“, ale více uvolněně si ji užívají jako odreagování… U nás v práci je jeden manažer, který má rodinu, a v civilu je to úplně normální chlap-kravaťák, ale občas hraje v nějaké punkové kapele, a když jde na koncert, na chvíli, ne ten večer se prostě „vrátí do mladých let“ jak image, oblečením a vším co k tomu patří, a výborně se při tom odreaguje…To beru jako rozumný dospělý přístup. Takhle to podle mě bere i 90 procent DM fans po třicítce, když jsou na koncert (či na sraz).


sinus :

14. května 2008, 15:10     

ted jsem narazil na dokument STV o fanoušcích Depeche Mode z roku 1993 – k naší debatě se hodí :

http://youtube­.com/watch?…

http://youtube­.com/watch?…


Denisa :

14. května 2008, 23:39     

O´Bama: To s tou osobnostní úrovní by jistě rád slyšel mara f.:-)
Když jsem četla to sinovo srovnání fanouška 88–08, úplně mi to zvedlo mandle, protože mě hrozně rozčiluje kult Converse…dneska je to neuvěřitelná snobárna, předražený luxusní značkový zboží, a přitom si to pořád hraje na nějakej „alternativní“ styl obuvi/oblíkání. Nejsmutnější na tom je, že všechny rockový/punko­vý/folkový hvězdy conversky pořád nosej a tak se ta image „alternativního“ stylu pořád drží, ačkoliv je to sprostá komerce. Mně se ty boty hrozně líběj, chtěla jsem si je koupit, ale ta cena mě úplně znechutila. Na západě je to aspoň běžná bota v každym obchodě, ale když jsem vlezla do ochodu Converse tady v Praze na národní, úplně jsem se z toho pokrytectví kolem osypala. Aspoň co se týče conversek je punk mrtvej…


Denisa :

15. května 2008, 00:30     

Ten dokument mi přijde dost hroznej…splácali tam komentáře k DM s komentářema k Oceánu a vůbec je to nějak bizarně poskládaný.


Vilém I. :

15. května 2008, 01:20     

Sinus: Raritní záběry! Naprosto vystihují dobu 90. let.


sinus :

15. května 2008, 11:01     

Denisa : subkultury fans Oceánu a DM v té době byly velice úzce spjaté a propletené – myslím že to v té reportáži snad ani nešlo oddělit :).


Denisa :

15. května 2008, 11:39     

Já vim že byly spjatý, ale kdyby to nějak logicky odlišily…jeden člověk řiká, že je mu na DM sympatický, že oproti Oceánu do hudby necpou žádnou ideologii (tenhle názor sdílim), vzápětí do toho střihnou lidi, který řikaj že se jen kvůli Oceánu začli zajímat o judaismus…mohli to nějak logičtěji uspořádat.


O´Bama :

15. května 2008, 12:09     

Denisa: proc resis nejake pitome boty? :-)
Ale je fakt, ze je trosku smesne, kdyz si mladez hraje na nejaky underground. A je jedno jestli chodi v sesmajdanych keckach nebo botach za x tisic. Podstatne je, ze cela ta stylizace do neceho je strasne povrchni a pomijiva.


O´Bama :

15. května 2008, 12:15     

Sorry, za omyl, ten predchozi prispevek je samozrejme ode mne a je urcen Denise :-)

Jinak Ocean/Shalom a judaismus to je taky kapitola sama pro sebe:-). 14ti lete holky se najednou desne zajimaji o judaismus a zidovskou otazku a pritom maji na hlavach jarmulky (z hlediska judaismu dost velke faux-pais). A samozrejme veskery zajem o judaismus koncil ve chvili, kdy Shalom vypadnul z hitparady :-). Svym zpusobem to bylo jeste smesnejsi nez hiphop nebo emo :-)


Denisa :

15. května 2008, 12:19     

Řešim je proto, že se mi líbí jak vypadaj, ale štve mě to pozérství všude kolem:-)
O Oceánu jsem toho moc nevěděla, proto mě docela šokovalo, že maj ve znaku židovskou hvězdu…


O´Bama :

15. května 2008, 12:42     

Oceán byla vynikající kapela, dost originální a jejich texty se castokrat dotykaly otazek viry, pricemz to vetsinou bylo celkem skryto a clovek si to v tech textech musel najit, napr. z versu typu „o posledni slovo rekne si“ nebo „pravdy stit, dotyka se nas“. Proto se mi moc nelibilo, kdyz zacali vsude cpat tu symboliku a filosofovat ve vsech rozhovorech, bylo to az moc prvoplanove.


mara f. :

15. května 2008, 14:03     

Sinus,jak se hodnotíš jako fanoušek Depeche Mode? Tady děláš chytrýho,ale ani nevěděls že má Dave s Jennifer dceru Stellu Rose(narozena v srpnu 1999).A ještě jsi se musel kvůli tomu,jestli je to pravda nebo ne,vsadit o láhev šampanského!!Tak to už je vrchol zoufalství ve snaze o to že máš pravdu Ty.Stydˇse!Ty skládat maturitu na téma Historie Depeche Mode,tak neodmaturuješ.To víš,tyhle zprávy-perličky se šíří po Praze jako mor.U té sázky chyběla jen televize,atˇ národ vidí,jaké mají u nás Depeche Mode fanoušky.


sinus :

15. května 2008, 14:35     

Aha, podle IP adresy nás opět navštívil mara f :). A poctivě vše skenuje a sbírá informace…;)

Podívej, já nemám potřebu komukoliv dokazovat jak ohromný jsem fanda DM či nejsem, tohle mám vyřešené sám se sebou a to mi bohatě stačí. Pokud tě to nějak trápí, tak ti bohužel nepomůžu…


spitfire :

15. května 2008, 15:58     

A co založit státní zkušebnu pro depešáky, tam by se každý musel dostavit, proběhl by test znalostí, kontrola šatníku a samozřejmě jestli se v rodině tak do čtvrtého kolene nevyskatoval nějakej metálista, no a kdo by neprošel, tak toho by za úsvitu zastřelili:-)

jinak k tématu na novou desku se hodně těšim a po pravdě řečeno jsem hodně zvědavej jak to bude znít


ffelina :

15. května 2008, 16:14     

Ráďo, budeš předseda? Seš přece jen nestrannej, i když bys asi musel projí přísnou lustrační komisí:))))
MJ, a „k fotečce“, tywoe, potkat je takhle, tak asi budu mít černo před očima a nebudu vědět, co dělat, myslím, že fanynka zvládla situaci naprosto dokonale a měla nezapomenutelné výročí svatby, hehe…což je jedině fajn!


spitfire :

15. května 2008, 16:47     

Mno, maximálně bych vzal velitele exekuční čety(a to jen z lásky a oddanosti k naší svaté věci :-).
Stejně ta fotka a ty okolnosti za jakých vznikla, tomu říkám náhoda, napsat to někdo jako článek, asi neuvěřim.


depeche mode Friends :

15. května 2008, 16:55     

No tak přece jenom jde o hudbu DM .
Je uplně jedno co víte o osobním atd, životě členu . Jsem již mnoholetý fans dm //objevil jsem tuto užasnou hudbu v roce 1985 // poznal jsem tisíce a tisíce fans za tu dobu a hlavně jsem zažil různá období .Tak mohu říct že sinus je velký fans i znalec teto hudby a že se někdy plete to je normální je to o tom že získává nové poznatky o dm .
Sínus děla pro dm to hlavní že ji propaguje a stále drží komunitu fans.

Nechme jakýchkoliv hodnocení a mějme hudbu dm v naších srdcích .


spitfire :

15. května 2008, 17:15     

to depeche mode Friends: pod to bych se podepsal
Myslím, že důležité je, nakolik dm hudba obohacuje a uspokojuje člověka uvnitř a vnější projevy jsou až druhořadé a vlastně nicotné. Samozřejmě taky mě občas baví natáhnout na sebe černou róbu a zavzpomínat na pubertu, ale přece jenom už jsem ušel notný kus cesty(no i když někdy o tom pochybuji).
Těšme se z muziky a o to jde.


Denisa :

15. května 2008, 23:00     

Ach bóže. maro f., proč tady furt slídíš, když se ti z nás dělá nanic a tyhle stránky falešnýho fanouška sina jsou tak hrozný? Jsi snad masochista?;-)


Denisa :

15. května 2008, 23:02     

A proč se stydíš pod svůj příspěvek podepsat, když my tady ti nesaháme ani po kotníky, no?


O´Bama :

16. května 2008, 01:04     

tak pockat, ten prispevek
15. května 2008, 11:03 je snad vtip ne?

Pokud je to mysleno vazne, tak je to na diagnozu…


dmf :

16. května 2008, 02:05     

Asi jste všichni zapomněli,ale tato diskuze je přece o tom že bude -hurá- nová deska .At má názor maro f. je to jeho právo sinus si to zvládne sám je to velký chlap ne .


O´Bama :

16. května 2008, 11:05     

Presne jde o desku. Me na DM zajima jen a pouze jejich hudba, jejich rodinne pomery ne…ostatne do jejich soukromi nikomu nic neni.


Denisa :

16. května 2008, 11:16     

O'Bama: Jestli ale nevíš, jaký plenky používala Jennifer pro Stellu Rose, když byla malá, a kdy Stelle vypadaly mléčný zuby, tak to nejsi správnej fanoušek! Hamba ti! Jestli chceš vědět, jak má vypadat správnej fanoušek DM, přečti si diskuzi u článku http://depeche­.cz/…depeche-mode – mara f. ti v tom udělá jasno;-D


sinus :

16. května 2008, 11:43     

pro O'bama > já to mám podobně…. Netuším kdy má kdo z členů narozeniny, ani netoužím mít jejich podpisy…Mám to prostě trochu jinak – muzika (nejen) DM mi dává hodně energie a radosti do života, a činnost okolo webu či fans je zase hobby která ten pocit umocňuje, protože díky tomu tu radost z muziky můžu sdílet hromadně s ostatními.

.

A ted bude nové album, nový materiál…To je vždycky takové dobrodružství – první poslech, pak postupné poznávání písniček, jejich tzv. „uzrávání“, tohle prostě miluju :). Dřív to bylo tak, že si člověk koupil CD, strhnul z toho celofán, hodil to do věže (nikdo nesmí otravovat!), a napjatě poslouchal…Ted je ten proces trochu jiný – většinou člověk desku zná už z netu ještě než vyjde, a pak je datum vydání už jen datumem zakoupení již naposlouchaného CD…

.

Nejspíš proto DM pokouší do nového alba narvat vždy něco navíc (deluxe edition, DVD se zvukem v 5.1, různé bonusy, studio session…). Takže i na toto jsem zvědavý :).


sinus :

16. května 2008, 12:27     

Tak, podle musicserveru už info potvrzuje i vydavatelství…

http://musicser­ver.cz/…s-nedockame/


O´Bama :

16. května 2008, 12:58     

Denisa: je mi uplne jedno, jestli me nekdo povazuje za fanouska DM nebo ne. Ja sam taky nevim jestli jsem nebo nejsem fanousek DM – neresim to :-). Tebou doporucenou diskusi jsem si prolitnul…no a pokud to mara f mysli vazne, tak je mi ho dost lito. Mel by si najit zenskou – ta uz by mu tu rozmrzelost nad tim, ze komunita DM fans neni co bejvala vytloukla z hlavy :-)

Sinus: ja jsem se postupem casu od popu (do ktereho radim i DM) posunul spis k vazne hudbe (Cajkovskij, Rachmaninov…je zajimave, ze zrovna u techto se misty objevuje podobna atmosfera jako u DM, i kdyz se samozrejme jedna o mnohem vyspelejsi hudbu). Ale DM je tak trochu srdecni zalezitost, tak se na kazde nove album tesim. Pokud jde o uzravani, tak tohle jsem pocitil hlavne u Ultra. Zpocatku jsem to album nesnasel a trvalo mi nekolik let (!) nez jsem pochopil, ze je uplne skvele. Na druhou stranu SOFAD a Exciter se mi nelibily nkdy…a uz si je asi nikdy ani neoblibim.


sinus :

16. května 2008, 13:05     

O'Bama > S tou vážnou hudbou, kde se objevují podobné momenty jak v DM – na tom něco budeé – třeba Music For The Masses je celé nahrané jako taková moderní symfonie, včetně přechodů mezi písničkama atd… Stejně tak dlouhá intra písniček (Strangelove, Sacred, To Have And To Hold…). A to nemluvím o Pimpf, nebo béčkách singlu Little 15…:)

.

U mě nejdéle uzrávala rovněž Ultra…


O´Bama :

16. května 2008, 13:20     

Sinus: ja tu urcitou (byt pro nekoho mozna prilis vzdalenou) podobnost DM a vazne hudby nechapu v rovine ciste muzikantske, ale spise v rovine nalady, ktera z tech skladeb vyzaruje – urcita pochmurnost nebo naopak (nepreslazeny) romanticky patos se ve skladbach predstavitelu romantismu taky vyskytuje (ale treba je to jenom muj osobni pocit). Kazdopadne doporucuju Rachmaninov: preludium v cis moll – to by se fanouskum DM libit mohlo.

Ultra je imho posledni progresivni album DM. PTA je dobre, ale uz je to vylozena sazka na jistotu, ktera neprinasi nic noveho (z hlediska stylu, do ktereho je to album posazeno…z hlediska ciste skladatelskeho DM neprinasi nic noveho uz od alba Some Great Reward). Odhaduju, ze nove album se bude docela dost podobat PTA.


Vilém I. :

17. května 2008, 23:14     

Už se těším na další album, jsou pořád lepší, ikdyž nic progresivního asi už nepřinesou.
Sinus: moje řeč, Music For The Masses je filharmonie, nej album, nikdy nebude překonáno!


Helča :

18. května 2008, 00:12     

4 Vilém I.: Music For The Masses je určitě nej album,ale Violator taky nemá konkurenci.To je pro mně vrchol umělecké tvorby DM.


sinus :

19. května 2008, 11:24     

Další fotky DM :

http://img89.i­mageshack.us/my­.php?…
http://img527­.imageshack.us/my­.php?…
http://img511­.imageshack.us/my­.php?…
http://img252­.imageshack.us/my­.php?…
http://img511­.imageshack.us/my­.php?…


sinus :

19. května 2008, 12:14     

Na HOME se objevil soupis tvůrčíhu týmu nové desky DM – v podstatě opakování všeho co už víme :

Producer: Ben Hillier
_

Additional crew:

Ferg Peterkin (engineer)
Christian Eigner (pre-production/demos w. Dave)
Andrew Phillpott (pre-production/demos w. Dave)
Kurt Uenala (pre-production/demos w. Dave)
Sie Medway-Smith (pre-production/demos w. Martin)


sinus :

19. května 2008, 13:31     

info ze stránek supermisic.sk :
.

http://www.su­permusic.sk/spra­va.php?…


O´Bama :

19. května 2008, 14:18     

Vilem: no filharmonie :-) Je to popik. Napr. Little 15 se sice tvari jakoby symfonicky, ale ve skutecnosti je ta skladba uplne jednoduchoucka :-)

Jinak po Violatoru a Black Celebration je MFM moje nejoblibenejsi DM album.


sinus :

19. května 2008, 15:19     

V podstatě většina Martinových melodií jsou v proncipu jednoduché, ale mají v sobě hodně síly – když to pak Alan pořádně navrstvil náladama a atmosférou, byla to paráda… Z MFTM je typická ukázka rozdílu přístupu obou dvou na písni „To Have And To Hold“ – schválně, která verze se vám zamlouvá víc – Alanova, nebo Martinova (Spanish Taster)?


Denisa :

19. května 2008, 20:24     

Mně se líběj obě, každá má něco do sebe.
O'Bama: V jednoduchosti je krása…taky bych chtěla bejt tak geniální a vymejšlet takový „jednoduchoučký“ melodie.


O´Bama :

19. května 2008, 22:07     

No ono s temi DM je to tak, ze se ze skladatelskeho hlediska jedna v podstate o normalni pop, jenomze urcite tony jsou polozeny trosku jinak, nez by clovek ocekaval (nez odpovida v popu zazitym konvencim)…to tam vytvari takovou tu „depesackost“ :-). Gore v 80tych letech vymyslel svebytny skladatelsky styl, takovou vlastni licenci, ktera je originalni, svebytna a pusobiva, jenomze nelze nevidet, ze uz pres 20 let sklada porad prakticky totez (porovnejte nekdy akordy ruznych skladeb od DM). Dobra pisnicka od DM je takova, u niz se Gorovy podari dodrzet jim samym vymyslene postupy (a ani uz tam nemusi byt az tolik vyraznych melodickych napadu…ono jich tam ostatne stejne az tolik neni). Pokud ovsem Gore dostane nejakou inspiraci odjinud a opusti svou osvedcenou sablonu, tak obvykle tezce narazi – pisnicky, ktere skladal v duru jsou vetsinou strasne sracky.
Jenomze do toho potom vstupoval Wilder, ktery Gorovy skladby katapultoval o uroven vys. A samozrejme Gahan…ten teda neni buhvijak technicky dobry zpevak, ale ma strasne prijemnou a zajimavou barvu hlasu a vyraz, ktery se k tem pisnickam navic uplne skvele hodi…takze dalsi postup o uroven vys.

Jinak myslim, ze Alanova verze je o neco lepsi…ale zrovna To Have…myslim neni moc dobra skladba(jen muj nazor)


PHONETIX-Robert :

26. května 2008, 12:33     

Singl z nového alba DEPECHE MODE by měl vyjít podle Gahana už v září tento rok:
http://www.depeche-mode.com/…erview-maps/


dangerous :

26. května 2008, 12:40     

to Phonetix-Robert:
nene, tak to není :) Koukni na to ještě jednou :)V tuto chvíli je již předpokladané konkrétní datum (přesný den) vydání 1. singlu a věř mi, že ani jeden zářijový den to není…


sinus :

26. května 2008, 12:55     

Já myslím že tom rozhovoru mluví remixér Maps o svém singlu a svém albu, nikoliv o albu DM.


PHONETIX-Robert :

26. května 2008, 12:57     

Díky za upozornění. ;-)


sinus :

26. května 2008, 13:40     

24.5.2008


Denisa :

26. května 2008, 13:47     

Ty jo v trafice, to je dobrý:-)


sinus :

26. května 2008, 13:50     

To vypadá spíš jako CD bazar, nebo obchod s muzikou, koukni vlevo :).


Denisa :

26. května 2008, 20:36     

Aha, já koukala jen na ty časáky:-)


trevor20 :

26. května 2008, 23:50     

jééé,zas tu byla hádka a já vo to přišel :) jinak,pokud to vydaj eště letos,tak to vydaj album po 3 letech,to jim moc neštimuje,když už vydávali alba po 4 letech :)


sinus :

27. května 2008, 11:35     

to trevor20 : je fakt, že ten čtyřletý cyklus posledních několik alb tak nějak funguje, ale myslím že to není tak že by si DM říkali „musíme počkat, aby nám to štymovalo“. :)


trevor20 :

27. května 2008, 19:09     

sinus: tak já se ani nezlobím,že to zkrátili na 3 roky,naopak a navíc,od posledního alba vydali bestofku,potom dejv vydal solovku,takže sme se ani nenudili :)


sinus :

31. května 2008, 14:39     

Martin na koncertu The Cure – 29.05.2008, Santa Barbara


Denisa :

1. června 2008, 13:17     

Kdybys kromě fotky našel i nějakej zajímavej text, jako na blogu tý blondýnky, tak sem dáš odkaz, viď?;-)


trevor20 :

1. června 2008, 19:42     

spíš,kdybys našel nějaký demo nahrávky z novýho alba,tak sem dáš odkaz,vid? ;p


Denisa :

1. června 2008, 20:21     

Ty seš ale nenasytnej:-)


sinus :

1. června 2008, 21:35     

pro Denisu : ten chlapík co je na fotce s Martem napsal jen krátký komentář – prohodil s ním pár slov, a Martin mu odpověděl na dotaz, že album bude „příští rok“, a že doufá že v létě (2009) vystoupí v Santa Barbaře…A že jeho nejoblíbenější písnička je Surrender…? omg :)

.

doslova :

.

I brought up the topic of the new album, and Martin only said „next year“. I knew based on that comment, that he wouldn't reveal much if I persisted… and then I told him I hoped that they would be playing the SB Bowl next summer, and he seemed receptive to the idea.

An interesting tidbit from the last time I met Martin in SB a few months ago after work on State St. was that he told me his favorite dM song is Surrender. I was quite taken by that selection, what with all to chose from!


Denisa :

1. června 2008, 23:25     

Koukám, že ten chlápek asi do Marta vráží kudy chodí:-D
No, myslim, že to s tim Surrendrem jen tak plácnul, asi ho nebaví pořád přemejšlet nad stupidníma otázkama fanoušků…nebo se mu střídaj období, já taky mám pokaždý „nejradši“ jiný písničky:-)


trevor20 :

2. června 2008, 00:01     

denisa:ja sem takovej otesánek,nemám nikdy dost :)) a náhodou,surrender je dobrej ;)


sinus :

2. června 2008, 10:24     

Tak přece jen nějaký zápis v blogu, pro případné zájemce…

http://craigjpar­ker.blogspot.com/…ra-show.html


Denisa :

2. června 2008, 12:24     

Dík, aspoň něco:-)


trevor20 :

3. června 2008, 00:26     

já věděl,že sem měl chodit na angličtinu už od základky a ne na tu oficírskou němčinu….:/


Denisa :

3. června 2008, 15:19     

Na němčinu mi nesahej!!!:-) Já jsem si ji na škole nevybrala a teď se ji musim učit sama:-)


trevor20 :

4. června 2008, 12:31     

a co myslíš,že já?mě byla násilně danná ve 3 třídě na základce a učil sem si jí až do minuleho roku,to jest 13 ztracených let :) ale aspon sem na hodině němčiny vytvořil volné tema „depeche mode“ :)


sinus :

4. června 2008, 12:33     

to trevor20 : a máš to někde na PC? To by mě zajímalo…:)

(mimochodem, toto je komentář č. 101 ;)


Denisa :

4. června 2008, 14:06     

trevor20: Proč ztracenejch?


trevor20 :

4. června 2008, 15:56     

sinus:nooo,bej­vávalo to v na papíře,dostal sem za tři,pač sem si u toho dělal srandu alá německý komentátor na eurosportu a ty papíry si učitelka nechávala :(

denisa:pač sem nechtěl němčinu,nybrž angličtinu ale legaslivita na základce rozhodla jinak :(


Denisa :

4. června 2008, 23:15     

Myslela jsem to tak, proč je 13 let s němčinou ztracenejch. A na střední jste si nepřibírali druhej jazyk?


. :

5. června 2008, 02:16     

Тревор и Дениса
Вы тоже в школе говорили по русски?


spitfire :

5. června 2008, 09:45     

tomu říkám ztracenej čas (pokud nechceš pracovat v karlsbadu) :-(


sinus :

5. června 2008, 09:53     

Che, můžete být rádi že už vás minula povinná ruština :) (Mě teda taky, o 2-3 roky O:


trevor20 :

5. června 2008, 11:11     

denisa:ztrace­nejch,pač za těch 13 let sem se stejnak skoro nic nenaučil a tu němčinu ani nevyužívám v praktickém životě a ohledně ruštiny,to už bych nedal vůbec :))


Denisa :

5. června 2008, 13:10     

anonym: нет, неговорили.
trevor20: Nejúčinnější je stejně samovýuka, můžu potvrdit:-) Takže jestli to s angličtinou myslíš vážně, nic není ztraceno…


hanula :

17. června 2008, 19:36     

ahojky..ja si osobne myslim ze je uzasne ze vyjde album po 3 letech a uz se ho nemuzu dockat,kazdy den kontroluju vsechny stranky s depeche mode jestly se nevi neco new o jejich albu a turne..jsem opravdu zhavy fanda a je mi (ted se podrzte) 14 let…miluju depeche mode a nikdy uz asi nezacnu poslouchat nic jineho..zatim se i tak oblekam ale to me asi casem prejde,ale zatim me to drzi…ahoj vsichni depešáci!!!:-)


M.H. :

19. června 2008, 20:28     

Kdo chce slyšet jak má vypadat album,tak atˇsi nechá poslat Dopis z Egypta.


Alizza :

20. června 2008, 10:23     

hanula: Juchuu, tak to sme tu dve 14-ky :-)


Denisa :

20. června 2008, 13:28     

M.H.: To jsem nepochopila.


hanula :

20. června 2008, 20:04     

Alizza : tak alespon nejsme sami male depesacky…ze?ale urco se nas najde vic…depeche mode jsou totiz supeeeeer!!!


trevor20 :

23. června 2008, 12:25     

denisa:asi si poslat z egypta vodnici a po omámeni uslysis takovy veci,ze se ti to bude zdat jako nový album dm :)


sinus :

23. června 2008, 13:46     

hanula & Alizza > Takže téměř Little 15? Výborně, jen at to roste jak houby po dešti :)


trevor20 :

23. června 2008, 16:53     

sinus:to bylo trefný :))) hehe


hanula :

24. června 2008, 16:05     

sinus:presne tak my jsme little 15,nam uz depesaci totalne ovlivnujou zivot teda alespon me…

muzu mit jednu otazku??milujou tu vsichni depeche mode jako ja???tedy k zblazneni?:-D
DYZTAK PISNETE NA MOJE ICQ:383–558–122 ahojky..


mara f. :

24. června 2008, 18:30     

Na srazy nejezdím od roku 1994.V tý době se tam začal pouštˇet Seattle a grunge. Dnes jezdí na srazy občas jen kamarád a říká,že už to není ono.Skoro žádný holky jen borci.Že to tam dnes vypadá jako v gay klubu.Občas si zajdu na dm stránky podívat se co je novýho u DM a taky se podívám co dnes chodí za lidi na srazy a můžu klidně napsatněkdy je to i dost úsměvný.Např.sraz v Ostravě 2.6.2007. Fotky z tohohle srazu,stránka 8,fotka úplně dole vlevo.Ta partička DM fanoušků oděna v černém a ten boreček v tý bílý šustce.:-))))))).Ten má ovšem šlehu.


wifi :

24. června 2008, 19:24     

maro f., ty jsi nemocný


Denisa :

25. června 2008, 20:44     

Ha ha, další anonym, co?:-D


trevor20 :

26. června 2008, 00:47     

co to je tady za to „člověka“,jak ho tu máte všicki v „lásce“???? tyhle narážky už čtu na několikáty diskuzi


mara f. :

26. června 2008, 14:50     

Hymnou depešáků byla,je a bude písenˇ od U2 With or without you.Staří fanoušci to ví,mladí to musí pochopit.
U2 jsou skvělá kapela,rád je poslouchám.


Denisa :

26. června 2008, 20:08     

Ha ha, ale tohle byl falešnej mara f.:-D Zaprvé by tohle mara f. nikdy nenapsal, zadruhé mara f. se poslední dobou zásadně nepodepisuje:-DDD

trevor20: Neřikej mi, žes ho nezaregistroval:-) Už se mi nechce prohlížet starý diskuze, ale jsem si jistá, že si virtuálně kopnul i do tebe:-D


trevor20 :

27. června 2008, 00:41     

denisa:už sem to projel za tebe a máš pravdu :)


mara f. (tedˇ ten skutečný) :

1. července 2008, 21:20     

Snad po čtvrt roce jdu na tyhle stránky a nestačím zírat,jak je tady napsáno pár komentářů pod mým jménem,které jsem vůbec nepsal!!!!!!Vi­dím,že mě má tady pár lidí moc rádo.Ale že je hymnou depešáků song od U2 to vím už hodně dávno.S tím kdo to psal máme stejné vědomosti.Zdravím staré fanoušky Depeche Mode.


sinus :

2. července 2008, 11:04     

heled, maro f, nechodíl během toho čtvrt roku někdo na tvůj počítač? Kontroloval jsem to, a všechny tvé příspěvky jsou psané stále ze stejné IP adresy…Kromě toho ta IP adresa používá ještě asi 7 dalších nicků, které tu vesměs nadávají a prudí do ostatních… To bude možná důvod proč tě tu sem tam někdo nemá rád.


Krieger :

14. července 2008, 19:10     

Nevím čím to je ale zdá se mi že nahrávání nové desky je ted mnohem víc zahaleno tajemnem a že se asi nedočkáme nějakého ůniku jako při nahrávání PTA respektiva Precious.


sinus :

14. července 2008, 20:19     

Vědí co dělají :)


nick :

18. července 2008, 16:45     

určitě bude něco na youtube, něco jako z Gahanova natáčení.


Nikča :

19. července 2008, 20:49     

Zdravím všechny.Mám nový blog a přidávám tam taky novinky o Depeche Mode, protože je to moje nejoblíbenější skupina, ale není to jenom o této skupině. Proto jsem od vás chtěla poradit, jestli bych měla vytvořit nový blog určený jenom o Depeche Mode, tak jestli by to mělo cenu. Budu ráda , když mi poradíte. Můj blog:nicole- music.blog.cz


Nikča :

19. července 2008, 22:27     

Prosím,nejde mi o reklamu, jen jsem se chtěla poradit.


Zdeněk :

20. července 2008, 11:28     

Ty jo ty ženský se měly, musel to pro ně bejt opravdu velkej zážitek.


sinus :

21. července 2008, 09:45     

Ahoj Nikčo, možná pokud tam budeš mít o DM hodně věcí, tak už by asi bylo přehlednější udělat blog extra pro ně (v nějakém pěkném DM skinu) ale to je jen co si myslím – je to samozřejmě jen a jen na tobě :).


Nikča :

21. července 2008, 20:15     

Děkuju vám za radu.


kity :

29. července 2008, 23:12     

skvělé zprávy o turné! http://www.de­pechemode.sk/…r-tour-2009/


sinus :

30. července 2008, 11:22     

Výborně, takže kdy začíná předprodej? Léto 2009 bude huuusté! :)))


radekDM :

30. července 2008, 17:30     

To už aby jste si šetřily nějaký ty kačky:-)Mě stačí ta Praha a Bratislava,i když…­.člověk nikdy neví :-))


Denisa :

11. srpna 2008, 22:25     

Uff, zacina se mi zrychlovat tep:-)


sinus :

12. srpna 2008, 12:02     

Praha 13.6….? V Sazce…? To snad ne…:(


(BEZ ZÁRUKY!)


http://www.ticketbande...prague-2009-06-13-280.html



siouxsie :

13. srpna 2008, 15:51     

sinus
au au .. snad to jeste prelozi…


sinus :

13. srpna 2008, 15:59     

Ticketband se specializuje v podstatě na překupnictví – můžete si tam zarezervovat lístek na koncert, a oni vám ho koupí a dodají ihned jak se začnou oficiálně prodávat…Samozřejmě ale dráž, za tu službu a výdaje s tím spojené…


Proto to avizují takhle hodně dopředu, předpokládají že o lístky bude zájem. Nicméně – jak sami píšou – ta data a místa jsou jen ORIENTAČNÍ – jediné co je (zatím) jisté že to bude v létě 2009. Proto to neberme tak vážně :).


Osobně si myslím že je snad lepší a logičtější si pohlídat datum předprodeje a koupit si ho sám za normální cenu…



trevor20 :

13. srpna 2008, 19:49     

hele a neboli by logické,když to bude v létě to dát na open air?? třeba viz eden než se potit v sazka areně


Zdeněk :

13. srpna 2008, 21:21     

Ale Sazka Arena už přece není,ne?Přestavěli to na O2 Arenu.Ale jinak s tebou souhlasim trevore,určitě by bylo lepší bejt na nějakým stadionu viz třeba na Edenu,vešlo by se tam daleko víc lidí :))


Denisa :

14. srpna 2008, 16:55     

Pamatuju si, jak jste vsichni nadavali na Sazku, ale na druhou stranu…DM vedi proc radsi hraji v kryte hale, akustika proste musi byt lepsi a ja bych to docela rada zazila.


fan4dm :

15. srpna 2008, 02:24     

Denisa: Jenže v Sazce bohužel nebyla akustika nic moc. :o( I přímo pod pódiem se mi to zdálo nějak potichu (i když ono to pod pódiem asi nebude zvukově nikdy nic moc, tam jde spíš o ten kotel, samotná hudba se může někdy trochu i „prát“ s odposlechy, a naopak může zase být až moc hlasitá) takže ideální k poslechu je asi stát někde v 1/3 plochy) a hlavně koncert v Sazce neměl takovou atmosféru jako třeba ve Sportovní hale. Ale je fakt, že atmosféru dělají i lidi, takže jsme už třeba i trošku zmlsaní. Což mě napadá např. při srovnání Daveova koncertu ve Sportovní hale a pak v Inchebě v Bratislavě. Blava byla naprosto fantastická, vědět to předem, tak si lístek do Prahy ani nekupuju.


nick :

14. září 2008, 22:00     

jedině Eden, jinak to nevidim. A pořádný bedny! Ať to jde slyšet i v Brandýse.


sinus :

15. září 2008, 11:03     

Tak Eden se nám s nejvyšší pravděpodobností splní ;)


hanula :

15. září 2008, 19:13     

ahojky mate nekdo nejake nove zpravy o koncerte DM v ČR?vsechno kde ?kdy?kdy asi bude predprodej vstupenek?atd…vse co vite prosim…:-)dekuju moc ahoj


siouxsie :

20. září 2008, 21:27     

citace od sinuse :
,, Osobně si myslím že je snad lepší a logičtější si pohlídat datum předprodeje a koupit si ho sám za normální cenu… ,,

souhlasím a hlavně to má takovou tu krásnou romantiku v sobě.
jak tam stojíš u toho předprodeje a pak jdeš dom a hřeje tě ten lístek v kapse a s ním ten luxusní pocit že to zase bude pravda…. to žádný portál nenahradí :-)

Přidej komentář :

Toto není spam.




Výpis všech článků