Úryvek z koncertu Depeche Mode 1988?


Ve včerejším pořadu Retro na ČT1 se objevilo zajímavých 10 vteřin. Těchto 10 vteřin zaznamenává koncert Depeche Mode v Československu v roce 1988 – nebo to alespon podle všeho vypadá… Celý pořad ve streamu naleznete zde , a je to v čase 19:25s. Co na to říkáte? :)


    Zpět na hlavní stránku



     


Komentáře (nové dole):


dmf :

27. srpna 2008, 20:18     

No TO ŽÁDNÁ Praha 88 NENÍ. Na 100 %


MartinL. :

27. srpna 2008, 22:08     

No skoda. Dave je v cernem a takhle byl v zimni casti tohoto tour casto obleceny…Pokud to neni Praha, tak je to jiny koncert 10/1987 – 4/1988 myslim…


fan_since_1982 :

27. srpna 2008, 22:25     

je to praha, takze voni to maj


sinus :

27. srpna 2008, 22:31     

Faktem je, že v reportážích a článcích o Praze 88 se vyskytují fotky Davida, které vypadají stejně (nebo velmi podobně) tomu co je v těch 10 vteřinách… Nebo si to možná jen zbožně přeju :) Určitě v každé zemi dostala právo místní televize natočit nějaké záběry – ale určitě ne celý koncert…


MartinL. :

27. srpna 2008, 23:06     

No sinusi, Dave to obleceni moc nestridal. Nemyslim samozrejme cetnost ale rozdilnost. Taky bych si pral aby „neco“ z Prahy existovalo, ale tohle muze byt odkudkoliv ze zimni casti Masses Tour…ale proc zrovna ne z te Prahy, ze? :))


sinus :

27. srpna 2008, 23:11     

No to mi povídej… Tak si dáme aspon jako náplast dvě reportáže :

Východní Berlín 1988 :

http://www.you­tube.com/watch?…

Stockholm 1988 (hustý fanoušci!):

http://www.you­tube.com/watch?…


Denisa :

28. srpna 2008, 00:19     

Já jsem to v těch 19:25 nějak neviděla.


Sephiroth :

28. srpna 2008, 00:29     

No já tam ten záznam viděl, přesně v těch 19:25, tak to skus ještě jednou :)


Denisa :

28. srpna 2008, 02:44     

No já tam teda vidim akorát ňáký starý chlapy v hospodě.


Sephiroth :

28. srpna 2008, 03:16     

To je před těma chlapama, ženská to ještě komentuje, že poprvé před českým publikem vystoupily DM, dej si to zpět na 19:10 a nemužeš to přehlédnout.


MartinL. :

28. srpna 2008, 09:05     

Ja to mam kolem 10:30. V 19:25 jsou chlapci v hospode :))


sinus :

28. srpna 2008, 10:00     

Aha, já to mám taky v 19:25, ale třeba Nicolas to má též v 10:30…Zkus 10:30 Deniso :)


Zdeněk :

28. srpna 2008, 11:22     

Já tam teda taky vidím jenom chlapy v hospodě :(


Ivan V. :

28. srpna 2008, 13:01     

Možná by nebylo od věci se na tu ukázku zeptat přímo někoho z ČT. Dave a Martin v té době měli mnohem víc variant svých „kostýmů“ než v dnešní době (viz. šatníky ve „101“). Škoda, že ta ukázka není delší a detailnější, aby se dalo video lépe porovnat s fotkami z tohoto koncertu.


Denisa :

28. srpna 2008, 14:21     

Díky. Taky to mám v 10:30. Celej ten pořad bych asi nepřežila:-D


nick :

29. srpna 2008, 00:07     

je to Praha, všechno sedí, přece poznám halu!


dmf :

29. srpna 2008, 01:20     

Jsem si 100% jisty že to Praha není .Stop těmto spekulacím…


sinus :

29. srpna 2008, 11:12     

Toto bude skutečně asi shot z tehdejších Televizních Novin, jako ilustrační záběry…Škoda že tenkrát ČST nenatočila třeba s DM rozhovor, nebo reportáž – jako např. ve výše zmiňovaném v (východním!) Berlíně, či Stockholmu…Ale asi tady na to nebyla tehdy t pravá atmosféra, za totáče.

Mimochodem, z jiného soudku – škoda že STV při natáčení povolených 3 písniček z koncertu v Bratislavě 2006 spadla technika hned v půlce A Pain…:) Č(S)R má na tohle pech…


sinus :

29. srpna 2008, 13:05     

V BA STV nic povolene natacat nemala a technika im nespadla. Nesir plz hluposti.


sinus :

29. srpna 2008, 13:33     

A jak to tedy vlastně tenkrát bylo? Mám záznam A Pain That Im Used To, který vysílala TA3 (sorry, tak to nebyla STV), a v půlce písničky se začíná obraz kazit a záznam je ukončen… Dík za info.

Jinak - čerpal jsem tu informaci odtud : http://www.digizone.cz/aktuality/ta3-bude-prenaset...


sinus :

30. srpna 2008, 22:26     

Ziadna technika nespadla. Nevymyslaj si prosim, ked nevies skutocny dovod toho, preco bol zaznam ukonceny.


Denisa :

30. srpna 2008, 22:41     

sinův jmenovec: Když ty ten skutečnej důvod znáš, poděl se o svoje vědomosti.


Gabriel :

30. srpna 2008, 22:45     

Tu sa totiz prejavila uplna amatercina TA3 co sa tyka natacania prvych 3 skladieb koncertu a ich ucel. Chytre hlavy v TA3 si mysleli ze ziskali exkluzivitu, pretoze ine TV nenapadlo o natacanie skladieb zaujem. Nevedeli totiz, na co je to dobre. TA3 dostala prava klasicky natocit prve 3 skladby, o ziadnom priamom prenose nemohlo byt ani reci, lebo toto DM manazment nepovoluje. TA3 vydala v den koncertu tlacovu spravu, ze budu vysielat nazivo a to bola len zla intepretacia povolenia zo strany manazmantu. Ked zacala TA3 vysielat, manazment zistil, ze to nenatacaju, ale rovno vysielaju. Ochranka tak kameru spacifikovala a poslala TA3 z koncertu kade lahsie bez toho , aby im umoznila aspon tie 3 skladby nartocit.

Okrem toho, ked uz bol stadion plny, prebehla opravna informacia, ze TA3 nema vysielat cele 3 sklaby, ale nazivo pustit iba prvu minutu z prvych 3 skladieb.


Gabriel :

30. srpna 2008, 22:54     

Sinus, prosim napis, preco si vymyslas? Si webmaster webu s urcitym respektom. Nemyslis, ze tym dost zavadzas ludi informaciami, o ktorych nic nevies?


fan4dm :

31. srpna 2008, 08:17     

GABRIEL: Denisa má pravdu. Možná by v některých případech bylo lepší jen svými relevantnějšími a ověřenějšími informacemi přispět k objasnění a vysvětlení omylu nebo nedorozumění, než někoho hned napadat z „vymýšlání“ nebo „zavádění lidí informacemi, o kterých nic neví…“, protože zvolit kvůli omylu takový konfrontační způsob diskuze, okořeněný nemalou dávkou arogance, je podle mě právě samo o sobě zavádějící a navozuje pocit, že zde někdo úmyslně mystifikuje ostatní, což jistě není pravda. Sinus uvedl zdroj odkud (bohužel nepřesné) informace čerpal a pak ještě (pravda…trochu nešťastně) napsal a rozvedl svoji úvahu na dané téma.

Souhlasím s tebou v tom, že tenhle web jistě nechce mít nálepku „bulvární“ a Sinus vzhledem k tomu, že je webmaster mohl být opatrnější (v tomto případě) ve tvrzení o spadené kameře, to podání skutečně trochu zavádělo a vyvolávalo dojem ověřené informace. ALe je to taky na úhlu pohledu. Protože je možné Sinusův příspěvek a omyl i chápat jako každý jiný příspěvek do diskuze, každého jiného uživatele a čtenáře (a že tady kolikrát lidi nakydají pořádný ptákoviny), ve článku jako takovém nic závadného není. Ale tím nechci Sinuse omlouvat, protože si zároveň myslím, že webmaster seriózního webu by si měl buďto:
1. dávat větší pozor na to co napíše i jako „běžný uživatel a čtenář“, psát svoje příspěvky zodpovědněji a s vědomím, že na jeho příspěvky může být ostatními čtenáři nahlíženo jinak než na příspěvky jiných užiovatelů a svými podobnými omyly může webmaster i znedůvěrohodnit spravovaný web (v čemž se zřejmě oba shodneme),
nebo
2. psát svoje příspěvky do dikuzí pod jiným nickem.

Rovněž s tebou souhlasím, že tento web (na rozdíl od jiných) se těší (podle mě oprávněnému, tudíž bych to neomezoval slovem „určitý“) respektu čtenářů.
O čemž svědčí i (nejenom tvůj, ale i dalších uživatelů) zájem na tom, aby zde nebyly čtenářům podávány (byť omylem) nepřesné informace. Myslím, že to je jenom známka kvality a zájmu lidí o tento web. Horší by bylo, kdyby to bylo každému jedno a „ukradené“, co se zde píše. Pokud totiž něco vyvolává reakce (ať už pozitivní, či negativní), diskuze a konfrontace, vyjadřuje to zájem ostatních a to je dle mého názoru jednoznačně pozitivní fakt. ;o)


dmf :

31. srpna 2008, 12:10     

fan4dm : ? ? ? a VELKÝ úsměv nad tvým dílem .


little girl :

31. srpna 2008, 12:39     

a není to všechno jedno?


james :

31. srpna 2008, 14:59     

a já si zase stopro myslím,že to Praha je, nevidím jediný důvod proč by dnešní ČT vysílala záběry od někud jinud a od někoho jiného,když mají v archívu svoje vlastní a to mají!!ale jen bůh ví kolik toho mají…a propo co takhle video z před koncertního rojení DM fans před halou,jo to by bylo pokoukáničko,ale to je zase nedostupné někde v archívech STB….


fan4dm :

31. srpna 2008, 18:04     

DMF: Děkuji, nápodobně. Jsem rád, že můj příspěvek je vnímán pozitivně a s úsměvem. Mimochodem, pokud něčemu co jsem napsal nerozumíš (což soudím podle těch otazníků ???), tak napiš co ti není jasné, rád ti to vysvětlím.


trevor20 :

1. září 2008, 00:56     

nechte toho linčovaní sinuse…je to borec s velkým B,praha to je a co je hlavní,havel na tom záznamu je eště mlád a bez dášenky havlové (veškrnové) :p


sinus :

1. září 2008, 09:36     

Tak tady není o čem mluvit – došlo k mému omylu – spojil jsem si informaci z webu TA3 a svůj záznam, který vypadá jako když jim selhala technika, a drb byl na světě…Takže ještě jednou omluva, a dík Gabrieli za vysvětlení.


twelve inch :

12. září 2008, 15:46     

Praha 1988 existuje kompletní.Dave měl po Strangelove koženou bundu a pak šedivou košili.martin prouškované podkolen.,kož­.kratasi!
Neviděl jsem záznam ale….…..
Jestli si myslíte že tv si dávají záležet na tom jestli je ten či onen dobovej záběr „origoš“ tak se mejlíte!!!!!Apropo musel jsem se smát TV nova jak dávala spot kde byla Praha 1998 za Prahu 1988 přitom natočili tento koncert:)
Muj názor lidi pokud to neni 101 tak je to Praha protože Tv si nemužou navzájem předávat material na kterej nemají autorské prava.A archiv ČT je hotová pokladnička kde najdete:koncert 1988(letiště)+kon­cert,1993+zaku­lisí koncertu,tiskova atd…


twelve inch :

14. září 2008, 12:21     

tak jsem to skoukl!Praha 88 na sto pero!!Je vidět klenba ve sportovce :)


nick :

24. září 2008, 02:49     

twelve inch, je to tak!, dmf totiž ještě ve sportovce nebyl :D


Dusan :

25. října 2008, 01:28     

Chlapi, mne pri tom zabere nieco nesedi.. oblečenie Martina. Myslím, že na fotkách z koncertu v Prahe mal na nohách čierno biele pásikavé punčocháče. Ale na zábere nič také nevidno…

Přidej komentář :

Toto není spam.




Výpis všech článků