Nové album Depeche Mode možná v listopadu


V pravidelném magazínu španělské Mezinárodní Federace Hudebního Průmyslu se objevuje plán chystaných novinek pro rok 2008. Mezi jinými je uvedeno i nové album Depeche Mode , s datem vydání 25.11. 2008. Je to samozřejmě předčasné, brát toto datum jako pevný a jistý termín, ale můžeme to brát jako další ujištění, že se skutečně něco děje.



    Zpět na hlavní stránku



     


Komentáře (nové dole):


Dangerous :

24. ledna 2008, 12:12     

„S typickým marketingovým plánem : vydávat album před Vánoci – to plně koresponduje :)“

Tak tohle je naprostý nesmysl :))))) ale asi těžko mohou album vydat zítra, když Gore dělal zatím jen jedinou předprodukční session :))) I když na druhou stranu každý datum je před vánoci, i dnešní den, že? :)))


sinus :

24. ledna 2008, 12:16     

Ale vždyt ty víš jak jsem to myslel ;). Velká kupní síla lidí je většinou v listopadu až prosinci, kdy nakupují dárečky, a mezi nima i CDčka – vždyt proto např. Best Ofka DM se dostala do lednové hitparády IFPI v ČR. Ale samozřejmě že bych se nezlobil kdyby ho vydali hned zítra :)))))


Dangerous :

24. ledna 2008, 12:22     

to je nesmysl, Depeche Mode mohou vydat album kdykoliv a stejně si to koupí jen ten kdo si to chce koupit, před vánoce se cpou maximálně výběry, které jsou určeny pro ty, kteří si nekoupějí řadovky, ale Depeche Mode jsou na data svých řadových alb velmi citlivý a opatrní, dokonce o datu vydání prvního albu Speak And Spell se radili se známým astrologem :)))
To je trochu urážka Depeche Mode a jejich fanoušků, říct, že patřejí do vánočního prodeje…


little girl :

24. ledna 2008, 12:25     

a kdyby Green Day vydali album před vánoci, byl by to marketingový tah?


sinus :

24. ledna 2008, 12:27     

No…argumentuješ celkem dobře. Snad jsem kromě tebe ještě nikoho dalšího neurazil, když tak sorry, fanoušci.


Dangerous :

24. ledna 2008, 12:33     

to sinus: ale neber to vůbec jako offence, jen mne to překvapilo, když situaci kole DM znáš, kdyby to napsal nějaký novinář, který se o ně zajímá jednou za pět let, tak to lze přejít bez komentáře, ale ty víš, že Dave ještě stále dělá promotion pro Hourglass a že bude zázrak, aby nové album DM vyšlo ještě letos, časově to budou mít velmi nabité. Takže ten listopad je velmi reálný a vlastně i poslední možný termín.. :)


fan4dm :

24. ledna 2008, 12:37     

Já bych řekl, že to je logické konstatování a naprosto obvyklá a zřejmá praktika všech hudebních vydavatelství. Tedy vydávat hudbu před Vánoci, čímž se může takové CD stát potenciálním vánočním dárkem. Těžko někdo půjde někomu k Vánocům kupovat CD v lednu. Ale v listopadu či prosinci má polovna lidí hlavu z toho, čím obdarovat své přátele a známé a koupě třeba CD nebo DVD jejich oblíbeného interpreta je dobrá a snadná volba.
Já si nechávám dávat k Vánocům DM pravidelně. :o) Sice to je bez překvapení, ale to mi nevadí. Pokaždý, když tu hudbu poslouchám, vzpomenu si od koho jsem to CD nebo DVD dostal. Mám rád DM Vánoce a není to urážka fans vydávat účelově jejich hudbu před Vánoci. Je to marketingová strategie vydavatelství, které tak chce zasáhnout širší segment na trhu.


dangerous :

24. ledna 2008, 12:46     

to fan4dm: chachááááá, tady to je samý marketingový specialista:)))
možná si to vydání před vánoci mohl poradit komerčním paskvilům typu: Lenny Kravitz, Michael Jackson, Janet Jackson, Anastacia, . t.A.T.u., Paris Hilton atd atd, protože ti je vydají mnohem dříve než před vánoci, podobně jako Metallica, R.E.M nebo The Cure


sinus :

24. ledna 2008, 12:48     

To jo, ale já to nemyslel jako poznámku směřovanou na samotné DM, nebo DM fanoušky – spíš na vydavaleství EMI. Od té doby co je Mute součástí EMI, jsou data vydání všeho od DM : Remixes – 25.11 // PTA – 17.10. // Best Of – (to si nepamatuju ale určitě před Vánoci) // Hourglass – 22.10….Takže prostě zase navážou na tradici.


sinus :

24. ledna 2008, 12:50     

No holt jsem to pořádně nepromyslel no…V tom je ten problém. Ale aspon jsme si pokecali. :)


dangerous :

24. ledna 2008, 12:56     

no pokud znáš historii DM tak víš, že např. alba

Speak And Spell 5 října
A Broken Frame 27.září
Some Great Reward 24. září
Music For The Masses 28. září
vyšly také na podzim,

změna přišla až po dlouhé pauze mezi Music a Violator a podobnně po Ultra :)


sinus :

24. ledna 2008, 13:01     

Je fakt, že pokud mají určitý zažitý rytmus, tak prostě ta data vydání vychází na stejné roční období… Nemusí to být nutně záměr vydavatelství… Kdyby vydali album v květnu, tak si ho koupí miliony fanoušků po celém světě. Když ho ale vydají v prosinci, koupí si ho stejný počet lidí + ještě navíc další lidi, kteří třeba nejsou fanoušci, ale znají někoho kdo je, a koupí mu to jako překvapení pod stromek. Pak dojde k té milé situaci že to má ten fanoušek dvakrát (protože si to samozřejmě už okamžitě po vydání koupil). Mě se to stalo dvakrát třeba , od té doby nechci překvapení :). A já myslím že i tenhle fakt není pro EMI ka zahození… I když samozřejmě uznávám že přímo má věta „marketingový tah“ je dost silné tvrzení.


fan4dm :

24. ledna 2008, 13:02     

Já tedy marketingový specialista nejsem, rád si poslechnu rady odborníka. Nicméně stále jsi mne svými argumenty nepřesvědčil. ;o) Ty vydavatelské firmy vědí, proč to dělají. A Fletch taky. :o)
Mimochodem ta malá statistika vydání posledních alb DM u EMI mluví sama za sebe. Nebude to taková náhoda. ;o)
A DM často i v hitorii měli vydání alb přesně a za nějakým účelem naplánovaná, jako mnoho jiných kapel. Netajili se tím ani v Bibli (Stripped). Nikdy nepopírali a nestyděli se, že některé tahy dělají účelově. Protože to je z marketingového hlediska výhodnější.
Je to normální a dělá to 99% interpretů.


little girl :

24. ledna 2008, 13:07     

a to je pro vás tak životně důležité vědět, jestli je to marketingový tah nebo ne??? buďte rádi, že vůbec něco nahrají, ad marketing, Depeche Mode je v podstatě skupina jako každá jiná a nevidím důvod, proč by si nechtěli vydělat peníze, je fakt, že je to typ skupiny, kterou si koupí převážně fans, ale po 25ti letech existence od nich nečekám, že by si pořád hráli na nekomerční alternativu, 80. a 90. léta už jsou dávno pryč a jim není 20


fan4dm :

24. ledna 2008, 13:07     

SINUS: Ale hovno nepromyslel. Ta tvoje úvaha má logiku i nějaký argument, na rozdíl od argumentů pána, který je sice Nebezpečný, leč jeho argumenty nejsou tak pádné a konkrétní. Čímž ovšem netvrdím, že nemá pravdu, jen mi to co píšeš a jak to působí i na mne připadá logičtější….než názor, že to je degradace DM a jejich fans.


sinus :

24. ledna 2008, 13:08     

Když jsme v té debatě o marketingu – trochu odbočím. Mám takový pocit (nemusí být pravdivý, je to jen domněnka), že vydavatelství mají hlavní zájem o dvě věkové skupiny obyvatelstva : 10–15 let (pro ně Tokio Hotel atd), protože ti si originální CDčka vyprosí od rodičů. A druhá skupina 40-smrt, protože ti jsou ještě zvyklí si CDčka kupovat (pro ně Evu a Vaška, Karla Gotta, atd…). No, ale Depeche Mode v tom případě musí být tahoun jako prase, protože ho poslouchají lidi od 10 do 40 :)))).


dangerous :

24. ledna 2008, 13:08     

fan4dm: ale já tě ani nechci přesvědčovat, ani sinuse, to je vaše věc čemu věříte.

„Je to normální a dělá to 99% interpretů“
fajn, na foru je přehled interpretů kteří vydávají letos desku, schválně dovedeš spočítat, kolik procent z nich vydá desku letos před vánocemi? :))


fan4dm :

24. ledna 2008, 13:09     

:o)))) Hlavně že si pokecáme :o)
Je to přece lepší,než kdyby nám to bylo u prdele, ne? Lidi by měli spolu debatovat, i když se jejich názory různí. ;o)


sinus :

24. ledna 2008, 13:09     

Jinak, zapoměl jsem na to nejdůležitéjší : HURÁÁÁ, nové album! :))))


fan4dm :

24. ledna 2008, 13:16     

Dangerous: Já to myslel ale ve smyslu, že 99% interpretů při plánování data vydání dá i na (nevím z jakého, z jakéhokoli..) jiné skutečnosti, které mohou prodeji pomoci. To jsem nemyslel výhradně na Vánoce. ;o)
Chtěl jsem jen upozornit na to, že hudba je rovněž (nebo hlavně? :o(() byznys, čili při vydání (pokud již hudba samotná není komerční a cílená na jednu skupinu lidí) se vybírá třeba i datum vydání z nějakého důvodu. Třeba i dlouhodobějšího, tzn. návaznost např. i na singly apod.
Ale je to jen můj názor já ti ho taky nenutím, jen se jej snažím v konkurenci jiných názorů obhájit a zatím jsem nedostal argument, který by mne přiměl můj názor změnit. :o)


dangerous :

24. ledna 2008, 13:19     

fan4dm: ty nezklameš :)))


little girl :

24. ledna 2008, 13:23     

teď tu diskuzi čtu mamce a ta se směje :) :) :)
jinak, já sice marketing studuju zuby nehty teprv jeden semestr, ale v dnešní době potřebuje marketing prakticky každý produkt, firma, služba, takže vydání cd je bezesporu obestřeno marketingem jedno, jestli by vyšlo zítra nebo v prosinci


dangerous :

24. ledna 2008, 13:26     

„takže vydání cd je bezesporu obestřeno marketingem jedno, jestli by vyšlo zítra nebo v prosinci“

naprosto souhlas, proto říct, že vydání alba DM v listopadu, s tím, že je určené pro vánoční trh, je těžké podceňování MUTE/EMI :))


fan4dm :

24. ledna 2008, 13:39     

Dangerous: ???


sinus :

24. ledna 2008, 13:41     

Jo, to už mi tak nevadí – Mute/EMI klidně rád podcením. Víc by mě mrzelo to urážení fanoušků, toho bych se nerad dopustil :). A když, tak rozhodně neúmyslně.


sinus :

24. ledna 2008, 13:53     

. Takže nizozemská pobočka IFPI prozradila, že nová deska DM bude znít jako Placebo, a bude se jmenovat.... :)


fan4dm :

24. ledna 2008, 13:56     

:o))))
A kde má Fletch cervenou čepici s bambulí???
Jestli si ty Vánoce neprosadíš, tak jsi u mě mrtvej Sinus…!!


TomCZ :

24. ledna 2008, 14:04     

To je neuvěřitelný jak jedna věta o takové bomba informaci,že DM zřejmě letos vydají nové CD,díky poslední větě dostane zcela jiný ráz.
Mimochodem skvělej obal,ale přimlovám se za tu bambuli:D


dangerous :

24. ledna 2008, 14:46     

to fan4dm: „SINUS: Ale hovno nepromyslel.napsal si:Ta tvoje úvaha má logiku i nějaký argument, na rozdíl od argumentů pána, který je sice Nebezpečný“

Kde vidíš tu logiku a i nějaký argument, ukaž kde..? vyjma toho že je sinus tvůj kamarád? Proto píšu, že nezklameš :)))


sinus :

24. ledna 2008, 16:09     

Ach jo, co jsem to způsobil nepromyšlenou poznámkou…Místo abychom se radovali z nového alba DM, tak tady řešíme chujoviny… Já to uznávám že jsem to mohl podat jinak, tímto to pro klid mažu, a tato diskuse necht je trestem na mou hlavu :).


fan4dm :

24. ledna 2008, 16:14     

Dangerous:
Myslím, že tohle je docela logický argument:
„Od té doby co je Mute součástí EMI, jsou data vydání všeho od DM : Remixes – 25.11 // PTA – 17.10. // Best Of – (to si nepamatuju ale určitě před Vánoci) // Hourglass – 22.10….Takže prostě zase navážou na tradici.“
A logiku shledávám v tom, že vydáním alba před Vánoci se rozšiřuje segment na trhu, který je ochotný si zboží koupit.

Ale zároveň nepředpokládám, že by ses pokusil pochopit, jak to bylo myšleno a že DM nepovažuji za vánoční atrakci, tedy uznávám, že nejsem marketingový odborník, a že máš svatou pravdu a je to trochu urážka Depeche Mode a jejich fanoušků, říct, že patřejí do vánočního prodeje….

Spokojen?

;o)


dangerous :

24. ledna 2008, 16:32     

to fan4dm:
Speak And Spell 5 října
A Broken Frame 27.září
Some Great Reward 24. září
Music For The Masses 28. září
vyšly také na podzim….. :) cháááááápeš?


fan4dm :

24. ledna 2008, 17:25     

Dangerous: :o)
Samozřejmě, že chápu. ;o)
Nicméně 10. nebo 11. měsíc má přeci jen k Vánocům blíž než 9. ;o) a tedy se ta myšlenka více nabízí. Podotýkám, že myšlenka, subjektivní názor. Nemůžeme ani jeden s jistotou říct jak to je.
Já se snažím tě přesvědčit, že ty argumenty, že bych mohl mít pravdu jsou dostatečně pádné, ty se zase snažíš přesvědčit mě, že je to holý nesmysl.
Ty taky teda nezklameš. :o)))
Asi se nedohodneme, tak remíza, ok?
Bereš půl bodu? :o)


dangerous :

24. ledna 2008, 17:42     

to fan4dm : rozhodně neberu půl bodu. Koukni kolik naprosto komerčních interpretů vydává desku příští či přespříští měsíc, a pro vánoční trh ji vydaji v reedici. Chudáci Depeche se snažeji stihnout vydat desku letos, jelikož loňský celý rok patřil Gahanově solovce a jak můžeš vidět, třeba singl Saw Something EMI/Mute vydala pro povánoční trh! takže i leden 08 patří Gahanovi, kerý teprve teď musí začít psát skladby pro DM to mu zabere nějaký čas, to vše se musí dát dohromady, pak vyjde deska koncem listopadu, aniž by si ji kdokoliv kromě fans všimnul a ještě do toho začne předvánoční prodej všech možných shitů, takže tu desku už nikdo mezi tím balastem nenajde a ty budeš říkat, jak je to mazaný termín, omg!


sinus :

24. ledna 2008, 17:50     

dangerous : já myslím že fanoušci DM ji mezi tím balastem najdou bez problémů. To ted popíráš to co jsi pravil před několika příspěvky… (Depeche Mode mohou vydat album kdykoliv a stejně si to koupí jen ten kdo si to chce koupit)


dangerous :

24. ledna 2008, 18:09     

to sinus: snažím se to vysvětlit i pomalejším, že u DM je úplně jedno kdy album vydaj :)))


sinus :

24. ledna 2008, 18:18     

dangerous : tak s tímto naprostý souhlas. Proto ho chci nejlépe zítra ;)


little girl :

24. ledna 2008, 18:29     

http://www.psycho­terapeut.cz/
to vám snad pomůže vyřešit otázku komerce, cti, fanouškovské ješitnosti a hudby :) :) :)


little girl :

24. ledna 2008, 18:36     

nebo ještě lépe:
http://www.wes­tcoastcoachin­g.com/index.php?…


fan4dm :

24. ledna 2008, 19:10     

Dangerous: ty jsi tedy veselá kopa. :o))) Takovej paličák se jen tak nevidí! :o)
Vždyť já NEtvrdím, že DM MUSÍ vydat desku těsně před Vánoci, že jinak nemají šanci na trhu uspět. Snažím se jen říct, že termín vydání MŮŽE být jeden z faktorů, které berou vydavatelské společnosti v úvahu při plánování vydání alba. Obzvlášť pokud poslední řadová alba DM vycházela pravidelně v tomto čase. Mohla to být i náhoda, stejně jako i záměr. Netvrdím, že to tak je. Pouze připouštím tu možnost, protože mi to připadá logické. Tedy pro mě kocourova myšlenka:
"„S typickým marketingovým plánem : vydávat album před Vánoci – to plně koresponduje :)“ zní logicky, i když se třeby mýlí. Je to možné.
Kdežto ty ani nepřipustíš, jinou možnost než: „Tak tohle je naprostý nesmysl.“
A s tím, jestli jsme nebo nejsme s kocourem kamarádi to nemá nic společného. Mám jen na věc podobný názor, který se liší od toho tvého.

Asi se špatně vyjadřuju, nebo jsem moc pomalej a při tvojí rychlosti ti občas unikne nějaké slovo, které napíšu.

Ale to nevadí, někdy se to stane, že si lidi neporozumí. Je to docela vtipné…. :o))

Mimochodem, hořím nedočkavostí, kdy to album vyjde. Doufám, že až po Vánocích, abych nemusel před a po koncertě zase tak mrznout. ;o)


dangerous :

24. ledna 2008, 19:27     

no asi nejdůležitější faktor, který ovlivní vydání desky je, že se ta deska opravdu natočí, a Depeche Mode na ní ještě ani nesáhli, takže je logické že není možné, je dát do dřívějšího termínu, třeba na březen, aby to tobě a sinudovi nepřipadlo jako vánoční marketingový tah :))) Chápeš tohle?? protože tvrdit, že DM jsou strkáni do vánočního koše je naprostý nesmysl, který kdyby vážně napsal nějaký novinář, tak se nad tím lze jen pousmát, ale od takových "fanoušků Depeche Mode je to velmi k pobavení :))

Takže pochopil si, že DM tu desku ještě nenatočili??? Takže je nemožné ji vydat dřív??


little girl :

24. ledna 2008, 19:43     

tak ať ji vydaj až v březnu 2009, takhle ušetří nervový šok spoustě fanoušků, kteří mají obavy o zachování image…
nebezpečnej: já myslím, že sinud se jen snažil o lepší pojetí zprávy než jen sdělení kusých dat vtipnou frází, nechtěl tím o tvé oblíbené skupině nic špatného říct a ani tím nechtěl ohrozit tvou těžce nekomeční léty pilovanou image, místo toho abys byl rád, že máš zdravou konkurenci v psaní článků u východních sousedů a dalšího, kdo se snaží informovat ostatní, tak se tady ještě s Mítrou pitváš v blbostech, které už navíc postrádají jakýkoliv smysl…škoda slov


fan4dm :

24. ledna 2008, 19:46     

:o) My si vážně nerozumíme. Já přeci netvrdím, že jsou strkáni do vánočního koše. Pouze jsem připustil tu možnost. Asi nejsem ten správný fanoušek DM. Mno, když se nad tím tak zamyslím, tak jsem si před pár lety taky myslel, že DM jsou děsně nekomerční kapela. Naštěstí jsem prohlédl, sice pozdě, ale přeci jen.
Mimochodem když album vydají v březnu, bezpochyby to bude rovněž marketingový tah…bezpochyby jej DM girls budou kupovat svým DM boys přátelům jako pomlázku…..jsem o tom teď skálopevně přesvědčen! :o)))
Každopádně máš pravdu a doufám, že ji vydají později, aby se potvrdila tvoje hypotéza a ukázalo jaký jsem zabedněný hlupák. ;o)
Nedej Bože, aby tě tím novým albem třeba někdo neobdaroval k letošním Vánocům ;o)
Obávám se, že i když bude (doufám) skvělé, mohl bys to chápat jako provokaci a pohlížet na něj jako na takový…ehm… danajský dar…..


sinus :

24. ledna 2008, 19:46     

dangerous : Nikdo přece netvrdil, že DM mají už desku natočenou, a čekají na Vánoce, kvůli marketingu. To sis jen přimyslel, a vnucuješ druhým věty a názory které neprohlásili, aby se ti mohlo lépe argumentovat :) (což děláš docela často).

Já svůj pohled již výše řekl, a tvůj chápu také. Pokud je nějaká nesrovnalost, stačí si to po mě několikrát přečíst, a vnímat. Tot vše :)


little girl :

24. ledna 2008, 19:49     

nejlepší by bylo, kdyby Depeche Mode už nikdy nic nevydali a definitivně to zabalili, to by byl aspoň od váš třech aspoň pokoj :) :) :)


sinus :

24. ledna 2008, 19:49     

Mimochodem, má vůbec někdo radost, že DM vydávají desku? :)))


fan4dm :

24. ledna 2008, 19:57     

Jasně že jo. :o)))
Ale ta debata je taky vtipná!!!! Hele neupravuj to původní znění, úplně se vytrácí pointa, tedy spíše proš celá tahle debata vznikla a jestli si tohle teď přečte nezúčastněnej člověk bez toho aby věděl jak to vzniklo, tak si bude myslet, že jsme tady někteří zralí na šaškec!!! :o)))


Alexander Ovečkin :

24. ledna 2008, 22:19     

Little girl má pravdu.Sinus,Dan­gerous a fan4DM melou hotové….….a nic se z toho člověk stejně nedozví.Prostě DM vydají nové album přesně 3 roky od PTA a tím to pro mě zvadlo.A ne tady psát komentáře o ničem.Je to až do nebe volající o čem si dnes fans DM píšou. Vaše starosti na moji hlavu.


Šnek production :

24. ledna 2008, 22:57     

Já jsem se i tak rychle v debatě zorientovala. No, co k tomu říct?
Myslim si, že Dangerous má pravdu v tom, že deska vyjde prostě tehdy, až bude hotová, k čemuž by mohlo dojít na onen listopad. I když osobně si myslim, že to vypadá spíš na pozdějc, když ještě vůbec s ničim nezačli. Taky je možný, že EMI předběžně plánuje vydání na 25.11. kvůli Vánocům, ale je to spíš jen zbožný přání, který DM dost možná nesplněj.
Na druhou stranu si myslim, že slepě obhajovat DM a jejich nekomerční image je hloupost. Jim samotným jsou určitě všechny marketingový triky ukradený, ale nelíbí se mi, že je jim to ukradený natolik, že ze sebe nechaj ždímat prachy EMI. Jistě, jsou na světě mnohem horší případy komerce, ale je bezpředmětný srovnávat DM právě s nimi. DM by měli bejt posuzovaný v rámci svý „alternativní“ škatulky. A z tohohle srovnání nevycházej zrovna moc dobře… Řadě umělců z týhle škatulky totiž nezáleží jen na hudbě samotný, ale i na tom, jak je s ní nakládáno, proto vydávaj u indie labelů nebo si hlídaj smlouvy, aby z jejich tvorby nemohl nikdo ždímat prachy jako z oněch komerčních interpretů. Lhostejnost DM je momentálně ještě víc alarmující při srovnání s Radiohead, protože DM jsou ve stejný, ne-li lepší pozici (finanční prostředky, status kultu, široká fanouškovská základna) jako oni, a klidně by si mohli dovolit provést se svym albem to samý. Tim nechci říct, že by teď DM (a potažmo všechny ostatní alternativní skupiny) měli následovat Radiohead, ale každopádně by jim mohlo víc záležet na tom, jak se s jejich unikátním dílem zachází.


? :

24. ledna 2008, 23:13     

Kdyby si přečtli metalisti tyhle komentáře,tak by žasli nad tím jaké idioty fanoušky mají DM.Jeden blábol za druhým a nic z toho.


electro :

24. ledna 2008, 23:25     

já se chci jenom zeptat,jestli sem píšou fanoušci synthpopu a electro muziky.Dnešní DM jedou přece na jiné vlně.Nebo snad nee??
Na téhle muzice jsem vyrostl,tak to neberte jako kritiku kapely kterou mám rád.Já se držím jen stylu muziky.To že jdou DM jiným směrem mně mrzí,ale je to jejich věc.


fan4dm :

25. ledna 2008, 03:20     

?: Já si myslím, že kdybychom byli idioti v pravém smyslu toho slova, tak ani nevíme co to je DM :o)
Pochybuju, že by metalisti měli tu trpělivost si tohle celé přečíst.
Myslím, že to je silné kafe i pro DM fans. Někdo se tomu zasměje, někdo zaťuká na čelo s tím, že se dokážeme celý den takhle pitvat v maličkostech…..
Ale někdo se zase třeba pitvá v něčem, čemu bychom se divili my….
Vždyť jsme jenom lidi ;o)

Jinak plně souhlasím se Šnekem a lituji, že také nemám takové vyjadřovací schopnosti a v konečném důsledku pro vyjádření stejných myšlenek potřebuji místo jednoho desítky příspěvků a stovky naťukaných písmenek. Jak k tomu jen přijde chudinka moje klávesnice…? :o(

ELECTRO: Na zdejším fóru jistě najdeš spoustu lidí, se kterými najdeš společnou řeč. ;o)
Nedej se odradit tím, co sis přečetl teď tady. ;o)


sinus :

25. ledna 2008, 11:33     

to electro > já myslím že DM nejdou tak úplně jiným směrem… Jasně, od SOFAD už jsou na jejich albech běžně kytary, je to jiné…ale elektronika tam zůstává pořád…Ale samozřejmě každý má gusto jiné, v pohodě.


Aura :

25. ledna 2008, 15:24     

ale blbost! – před Vánocema vydávaj alba schválně nový „objevy“ a podobně, aby si děti nakoupili jejich alba a aby vydavatelství vydělala. Provařený skupiny to nemaj zapotřebí, fans si vždy koupí jejich album…n Ale i když, proč by ne? kolem vánoc lidi hodně utrácej, tak rovnou koupěj i CD.. sakra proč jsem neposlouchala ve škole při ekonomii, když se probíralo tržní chování :-)) jeden by neřek, kde si to všude najde uplatnění…


sinus :

25. ledna 2008, 15:32     

Lidi, už to prosím neřešte, omlouvám se všem za tuto „smysluplnou“ marketingovou debatu…Nechali jsme se unést no….

.

Pojdte radši spekulovat o tom, kolik dovolí Mart (nebo spíše producent) Davidovi písní na albu atd ;)


fan4dm :

25. ledna 2008, 16:27     

Nic proti Davidovi, ale já bych byl nejraději, kdyby jich měl na DM albu co nejmíň. Tedy v poměru 1/9 nebo třeba 2/8.


sinus :

25. ledna 2008, 16:44     

Tak to já zas Davidovi fandím… Víc takových písní, jako je Nothings Impossible ! :)


Violator_1990 :

25. ledna 2008, 16:53     

Osobně si myslím že Dave dostane takové 4 – 5 písni…ale že Mart to zařídáí tak aby on měl většinu :-D :-D


Honza Růžička :

25. ledna 2008, 18:17     

To Sinner : N.I. Rulezzz! Svatá pravda…

Přidej komentář :

Toto není spam.




Výpis všech článků